[Kde-i18n-sr] Amarok

Slobodan Simic simicsl на verat.net
Сре Авг 4 08:53:17 CEST 2009

On понедељак, 3. август 2009. 22:52:12 Terzić Slobodan wrote:
> Pozdrav svima,
>
> Nema me par dana zbog raznoraznih obaveza, pa reko da se javim da sam živ i
> da (još) nisam odustao. :)
Бра`о   :)

> P.S. U prilogu je i snimak lokalizovanog amaroka, za one koji bi da
> pogledaju. ;)
Мени паде на памет при погледу снимка да би можда било добро да ово
у дну, шта се тренутно пушта, прилагодимо српском. Пошто су то тагови из фајла
не можемо да их мењамо по падежи па да ондак уместо
Пуштам: Humbleness од Michael Scheneker са Thank You
стоји
Пуштам: Humbleness изводи Michael Scheneker са албума Thank You
:?: