[Kde-i18n-sr] korenko rootvić

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Чет Апр 1 13:46:19 CEST 2009

Дана Wednesday 01 April 2009 12:10:26 Часлав Илић написа:

>... ... наравно да ћу бити слуђен ко̂ два лудака у бурету.

Молио бих да се Софронијеве мисли и изјаве стављају у наводнике :-))

„Симпатична цура, али је бистра к`о литар бозе“

А што се тиче корена...
као и ранијих пута... изричито тврдим да нисам стриктно против корена као ни
увек за root-а...
Не бих желео да имам укалупљен превод. Негде корен, негде root... зависно од
контекста, смисла... али
Дозвољено гашење> удаљено> само корен
нема ми смисао који траба да ми каже да могу да угасим рачунар са удаљене
локације само ако имам root овлашћења.