[Kde-i18n-sr] kuke i kvake

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Чет Нов 19 08:55:19 CET 2008

Дана Tuesday 18 November 2008 14:45:06 Часлав Илић написа:
> Постоје ствари за које је довољна анкета, и оне за које је неопходна
> аргументација. Тако да ми остаје само да читам аргументацију оних који
> нешто и напишу у темама које си поставио.

Па чекај, ако аргументација коју сам ја навео у ранијим постовима није
довољна, тешко да ће неко изнети нешто ново. Ствар је само у томе да се ти
сложиш или не сложиш са тим да је писати пречице за тастатуру будућности
потпуно бесмислено. Ако причамо о нашој тастатури једног дана, она ће значи
имати ктрл шифт алт ретурн и СВА ћирилична слова и поред њих амерички
распоред а онда ти ни у том случају не требају латинична слова у пречицама
када сваки тастер на себи има ћирилично слово.

Ми смо сувише мало тржиште да би неко ИКАДА направио НАШУ тастатуру.
Сутра да се отвори фабрика тастатура у Памбуковици правили би стандардне
америчко-šđčćž тастатуре.
И не, нисам песимиста... само сам реалан.
Хоћемо ли да се бавимо реалним и конкретним стварима или ћемо да ударамо
темеље хиљадугодишње будућности.

Уосталом, ватевер, :)
ако 80% на оним анкетама није довољан показатељ ја намам више примедби...