[Kde-i18n-sr] kuke i kvake

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Нов 18 14:45:06 CET 2008

> [: Слободан Симић :]
> Док Милан Шипка и Иван Клајн не отпишу, не мењамо ништа?

Ако отпишу са ваљаном аргументацијом... :)

Шалу на страну, проблем је што сам сигуран да се на овим анкетама неће
устручавати да гласају и они који не користе локализацију, односно чија
мишљења у вези с овим питањем нема сврхе узимати у обзир.

А и они који користе локализацију, нису имуни на инерцију. На пример, да смо
за сваки појам правили анкету како да га преведемо, не бисмо ниједно словце
превели; /editor/ би тешко постао ‘уређивач’, /interface/ ‘сучеље’, итд.

Постоје ствари за које је довољна анкета, и оне за које је неопходна
аргументација. Тако да ми остаје само да читам аргументацију оних који нешто
и напишу у темама које си поставио. За сада се своди на очигледно „немамо
такве тастатуре“. Зато ћу да изложим тамо своје становиште, зашто је сада
овако како је (пример 2. како си обележио), и пратим даље коментаре.