[Kde-i18n-sr] [sorta] Re: Најава: Српска отворена рачунарска терминологија ( сорта)

Filip Miletic filmil на gmail.com
Чет Јун 25 00:09:04 CEST 2008

Часлав Илић schreef:
> Куд баш нађе на Гуглу? Једно што сам се надао да би листа могла бити под
ато што хоћу да не бринем око одржавања.  Слободно време ми је
ограничено и хоћу максимално да га искористим, а не да чачкам поштарова
подешавања.
> Да простите, ја бих радије к Поштару (и да му средимо превод, јашта) и
> другим отвореним шклопоцијама.

Све је то одлично, али у том случају неко други мора да се са тиме
занима.   Него да баталимо те мета-расправе и да кренемо на посао, шта
кажете?