[Kde-i18n-sr] Најава: Српска отворена рачунарска терминологија ( сорта )

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Јун 24 23:55:32 CEST 2008

> [: Филип Милетић :]
> Људи, крајње је време — ајде да лепо отворимо заједничку листу за ове
> ствари. Некако нема смисла да се о овоме дискутује на багзили (Bugzilla).

Свакако, само...

> Чекај мало... ја ево већ отворио. Ко жели да се прикључи, испод су дати
> детаљи.

Куд баш нађе на Гуглу? Једно што сам се надао да би листа могла бити под
контролом некога ко се може разложно дозвати око техничких питања (архиве,
софтвер, шта знам), ал' ајде. Али ми се та силна интеграција Гуглова; мисле,
на пример, да би подаци у профилу требало да ми буду исти за све њихове
групе, што се мени никако не сабира. А и попио сам овакву шљагу:

  Ваш Интернет прегледник не подржава ову могућност.
  Преузмите нови Firefox или Internet Explorer да бисте отпремили своју слику.

(ође у мене Ледоласица...) Коначно, како сам у међувремену док сам писао ово
кликнуо на Филипову позивницу, чисто да видим шта ће да каже, а он ме из
така пријави у групу.

Да простите, ја бих радије к Поштару (и да му средимо превод, јашта) и
другим отвореним шклопоцијама.

Опет, кажу неки мудри људи, избирач наиђе на отирач...

(Да не заборавим, „Сорта“ ми се сасвим допада као назив листе :)