[Kde-i18n-sr] Ажуран веб сајт за КДЕ?

Filip Miletic filmil на gmail.com
Уто Феб 14 15:02:21 CET 2008

2008/2/14, kde-i18n-sr-request на kde.org <kde-i18n-sr-request на kde.org>:

> Кх, кх, много се ствари сустиче ових дана, али ми је заиста у плану да
> врло
> ускоро наставим да дограђујем наш Скадар :) Могао бих, стварно, пре свега
> да
> убацим основне контакте.
>
> Међутим, оно чега гарантујем да *неће* бити, јесу вести. Нема ту шта да се
> извештава, нисмо на хиподрому, резултати су сваком кориснику пред носом,
> или
> нису.

То је тачно, ал ено на кде.орг.ју стоје некакве вести, и неки форум и свашта
нешто, а  нигде на пример обавештења да је  сајт пресељен, где је пресељен,
или прослеђивања на пресељени сајт.  То мало ствара забуну, не мислиш ли?
Ја на пример благог појма нисам имао да се веб сајт преселио, а са
кде.орг.ју то се некако не да уочити.

Волим да мислим да је најбоља „особа" за контакт ова листа, као што је
> Слободан илустровао прецизно реагујући пре најкоординисанијег :)

Одлично, фала.

Извинте што вас чачкам са овим техникалијама, ал сам приметио (покушавајући
да некаквим новинарима објасним ко то у србији локализује и шта) да има
неколицина сајтова која је пресељена а на самим сајтовима ништа није
постављено као обавештење.

HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20080214/f9ab4aa2/attachment.html