[Kde-i18n-sr] Ажуран веб сајт за КДЕ?

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Феб 14 11:50:49 CET 2008

> [: Слободан Симић :]
> Сајт смо преселили на КДЕ-ов сервер па је сада на http://sr.l10n.kde.org/
> нема много тога на њему, али Часлав се труди. ;)

Кх, кх, много се ствари сустиче ових дана, али ми је заиста у плану да врло
ускоро наставим да дограђујем наш Скадар :) Могао бих, стварно, пре свега да
убацим основне контакте.

Међутим, оно чега гарантујем да *неће* бити, јесу вести. Нема ту шта да се
извештава, нисмо на хиподрому, резултати су сваком кориснику пред носом, или
нису.

> [: Слободан Симић :]
> Јес', Часлав је најкоординисанији координатор тренутно.

Волим да мислим да је најбоља „особа“ за контакт ова листа, као што је
Слободан илустровао прецизно реагујући пре најкоординисанијег :)