[Kde-i18n-sr] Ажуран веб сајт за КДЕ?

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Феб 14 15:16:43 CET 2008

> [: Filip Miletic :]
> [...] ено на кде.орг.ју стоје некакве вести, и неки форум и свашта нешто,
> а нигде на пример обавештења да је сајт пресељен, где је пресељен, или
> прослеђивања на пресељени сајт. То мало ствара забуну, не мислиш ли?

Кхм, то је тачно, нема шта :)

Марко, је л' би могао да запакујеш стари сајт и шикнеш ми то, има ту
садржаја који се да̑ рециклирати, па га свалиш? (Надам се да нас Марко још
увек шљиви :)

> Извинте што вас чачкам са овим техникалијама, ал сам приметио
> (покушавајући да некаквим новинарима објасним ко то у србији локализује и

Тако сам нешто посумњао према изненадном распитивању :)

Заиста мислим да је добро упутити новинаре и друге дежурне знатижељнике,
који су навикли на контакте са фирмама где су поједине особе одређене за ту
сврху, на одговарајуће јавне канале који се у нашим окружењима користе за
свакодневну сарадњу. Можда ће им сама та неконвенционалност бити додатно
интересантна.
Desc: није доступно