[Kde-i18n-sr] Kde-i18n-sr Digest, Vol 15, Issue 15

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Дец 20 18:35:04 CET 2008

Heh, lako je reci... Sinoc sam bas trazio po njihovom sajtu - nemaju
ni kontakt informacije! Prosto nemas koga pitati. Forum je jako
siromasan, jednostavno nema nacina da se dodje do ljudi, a kamoli jos
uticati na njih u vezi bilo cega. Jos uvijek nisam nasao nacin da
kontaktiram covjeka odgovornog za Linuks izdanje (da ga pitam da ubaci
podrsku za srpski). Kako trenutno stvari stoje, nema govora o bilo
kakvom otvaranju koda/protokola: Vindouz korisnike boli neka stvar za
tim, a Linuks zajednica nije dosad slozno nastupala po ovom pitanju
(bar nije javno).

Током 20.12.08., Филип Брчић <brcha на gna.org> је написао:

--
Послато са мог мобилног уређаја