[Kde-i18n-sr] Страна или страница ( било: Pozdrav svima)

Filip Brcic brcha на gna.org
Пет Дец 19 13:49:58 CET 2008

2008/12/19 Слободан Симић (Slobodan Simic) <simicsl на verat.net>:
> Дана Friday 19 December 2008 11:33:55 Mladen Pejaković написа:

> ееее али и страница не мора да буде страница књиге или лист у књизи, свесци,
> новинама... може да буде нпр „страница ормана"  :)
> Ја сам рецимо много чешће чуо „отворите страну 55 и ..."
> или „на страни 22 уџбеника..."
>
> Немам ништа против странице... свеједно ми је. Мислим да су обе довољно јасне
> за контекст који се користе.
> Само хоћу да кажем да када их оставиш насамо и
> СТРАНИЦА
> СТРАНА
> [...]

Јес, пази да није. Малопре сам одштампао бочну даску ормана из
ОпенОфиса, сад још само другу бочну, па горњу, доњу, предњу и задњу и
ето ормана. А јел могу и полице тако?

Шалу на страну, и мени се чини да је потпуно све једно да ли се каже
страна или страница. Тачније мислим да није у потпуности све једно.
Страница се, чини ми се, више односи на комад папира на коме је
вероватно писано са обе стране, док се страна односи на само једну
страну те странице (ону са бројем 55 или 22).

--
Filip Brčić (brcha на gna.org)
WWWeb: http://www.brcha.iz.rs