[Kde-i18n-sr] Страна или страница ( било: Pozdrav svima)

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Пет Дец 19 12:24:49 CET 2008

Дана Friday 19 December 2008 11:33:55 Mladen Pejaković написа:

> upravo ono na šta želim da ukažem - "strana" može biti i "kosina", ili
> strana u npr. "druga zaraćena strana", ili kad se npr. dvojica komšija
> posvađaju pa ovaj jedan kaže "pređi 'vamo na moju stranu!"

ееее али и страница не мора да буде страница књиге или лист у књизи, свесци,
новинама... може да буде нпр „страница ормана“  :)
Ја сам рецимо много чешће чуо „отворите страну 55 и ...“
или „на страни 22 уџбеника...“

Немам ништа против странице... свеједно ми је. Мислим да су обе довољно јасне
за контекст који се користе.
Само хоћу да кажем да када их оставиш насамо и
СТРАНИЦА
СТРАНА
могу да значе штошта... али ако си у програму за обраду текста сигурно нећеш
помислити да треба да подесиш маргине низбрдице или да одштампаш бочну даску
ормана :)