[Kde-i18n-sr] Pozdrav svima

Filip Brcic brcha на gna.org
Пет Дец 19 13:39:49 CET 2008

2008/12/19 Слободан Симић (Slobodan Simic) <simicsl на verat.net>:
> Дана Friday 19 December 2008 03:13:28 Mladen Pejaković написа:
> Исто као и за „ресет"

Што ме подсети да питам/предложим нешто. Шта мислите о томе да се
оснује нека заједничка е-листа са Хрватима? Генерално они имају исти
посао у смишљању најбољих превода за енглеске речи. Чини ми се да би
било од користи да имамо неку заједничку дискусиону листу. Шта ви
мислите о томе?

--
Filip Brčić (brcha на gna.org)
WWWeb: http://www.brcha.iz.rs