[Kde-i18n-sr] Pozdrav svima

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Пет Дец 19 03:13:28 CET 2008

Zdravo svima!

Imam par pitanja/prijedloga vezanih za Pojmovnik:

http://sr.l10n.kde.org/pojmovnik.php

1. bookmark -> маркер; zar nije bolje "bilješka/beleška" ili "zabilješka/zabeleška"?
2. file -> фајл; zar nije bolje "datoteka"? Ili?
3. password -> лозинка; meni je nekako ispravnije "šifra"...
4. reset -> ресетовати; zar ne postoji ništa bolje u srpskom jeziku?
5. server -> сервер; Hrvati, čini mi se, ovo prevode "poslužitelj". Kako vam to zvuči? (Opsluživač, npr. ili nešto slično?)
6. website	-> веб сајт (скр. сајт); zašto mora biti "sajt"? Može li bar "veb stranica"?

Kad sam kod "stranice", mislim da je ispravnije reći "stranica" nego "strana", npr. u "Knjiga ima 55 strana", i sl. Ispravite me ako griješim. (Ovo spominjem jer se u prevodu KDE-a pojavljuje "strana".)

Inače, htio sam pitati kako postati dio vašeg prevodilačkog tima? :) S vremena na vrijeme bih mogao odvojiti koji sat na prevođenje. Trenutno "dotjerujem" prevod Skajpa na srpski (koji danas završih, to me i dovelo do Pojmovnika), ali bih se želio "oprobati" u nečemu ozbiljnijem.

Poštovanje,

Mladen