[Kde-i18n-sr] Neke nedoumice

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Чет Дец 10 09:16:10 CET 2008

Дана Wednesday 10 December 2008 04:45:01 Filip Brcic написа:

Хех... Филипе... види се да си нов :)
Сад ће чика Часлав да ти објасни као и свима нама који смо раније потезали та
питања. Претреси мало листу и стару и нову.
Шалим се ја мало... нема љутње...  :-D

Ја сам такође алергичан на било какве преводилачке захвате који умањују
разумљивост и употребљивост преведеног програма или само успоравају рад
( док ето не скапира човек шта је СКуЛ на основу МајСКуЛ и ПостгреСКуЛ)
Часлав пак заступа тезу да се и преведени српски термини морају научити
и тежи ка правописно и граматички савршеном преводу ;)
Ценим да тако губимо добар део тренутних корисника зарад неких будућих клинаца
којима ће се МОЖДА сервирати неки термин који смо ми овде измислили и тако ће
они знати шта је шта у преведеном окружењу. (укључујући и пречице са
тастатуре ;)  )
Такође ми се не допада повремена аргуметација „тога нема у латиничном
преводу“...
Ја користим ћирилицу... и само ћирилицу када желим локализовано окружење те
према томе тражим да ми ћирилично окружење буде јасно и разумљиво као и
некоме ко би користио латинично. SQL у латиничном српском преводу остаје SQL
док се код мене претвара у СКуЛ. Сад се ја питам, зашто бих ја био, у најмању
руку успорен у раду са таквим скраћеницама и називима, само зато што желим
ћирилицу на свом екрану?

На крају... ту смо где смо. Ти кукај и галами па можда и искамчимо нешто :-P
:)