[Kde-i18n-sr] Терминологија: tool, toolbar

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Уто Нов 29 08:24:07 CET 2007

On Wednesday 28 November 2007 10:49:50 Часлав Илић wrote:
> Да, има и тај елемент, те /status bar/, те /menu bar/, итд. па онда сад
> А да ли бисмо могли још мало да утегнемо, рецимо „алатна трака“? ...

Ууу бре, не... то „алатна трака“ ми је мнооого рогобатно.
 Уосталом, чему скраћивање? Нисмо ваљда ограничени простором. Треба написати
јасно и гласно... трака са алаткама или трака алатки, статусна трака или
трака стања, трака менија итд...