[Kde-i18n-sr] Терминологија: tool, toolbar

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Нов 28 10:49:50 CET 2007

> [: Слободан Симић :]
> Значи палета ми лепо мења „bar“ али не зна се чега је палета а то је
> суштина јер барова је много али је сваки различит.

Да, има и тај елемент, те /status bar/, те /menu bar/, итд. па онда сад
једно да издвајамо као „палету“ можда баш и не иде. Или би све могле да буду
палете? :)

На једну реч сам мислио више када се прича необавезно. А за превод само у
склоповима реченица, нпр. облачићи и шта-је-ово, кад у наслову или опцији
већ стоји „... алатки“, па да се онда при поновном помињању у тексту скрати;
мада, то већ може и са траком и са палетом...

А да ли бисмо могли још мало да утегнемо, рецимо „алатна трака“? Често се
придев+именица боље уклапа у структуру реченице, него именица+именица (тада
се лако улети у гомилање генитива, па испадне једнако нејасно као и енглеско
гомилање придева :)