[Kde-i18n-sr] Да ли да пустимо садашњи пресек превода у КДЕ4 бету1?

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Авг 7 11:03:19 CEST 2007

> [: Слободан Симић :]
> Сад гледам статистику четворке и... ово апсолутно није за пуштање.

Марко је био за пуштања, ти и ја нисмо, тако да сам јавио да не пуштају.
Можда ни Марко не би био за пуштање, да нисам пропустио да поменем да смо
шупљи у најосновнијем :)

> [: Слободан Симић :]
> Па 4 излази, како рече, у октобру... Како бре, за име Бога, да нас двојица
> то одрадимо за то време?

Ех, да овај, и мени се тренутно малкице чини да је ђаво однео шалу :) Док се
ја млатим преводећи ове друге ствари, оно се приближише рокови... Мада још
увек није ни тако лоше, верујем да добар део тога можемо слистити за наредна
два и по месеца.

Ипак, било би лепо да нахватамо још некога, а и није лоша прилика сада, као
излази КДЕ4 држ-не-дај... Само што не могу никако да превалим јавне поруке
типа „Потребни сте КДЕу!“ и слично :)