[Kde-i18n-sr] Да ли да пустимо садашњи пресек превода у КДЕ4 бету1?

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Сре Авг 7 14:58:16 CEST 2007

On Tuesday 07 August 2007 11:03:19 Часлав Илић wrote:
> Ипак, било би лепо да нахватамо још некога, а и није лоша прилика сада, као
> излази КДЕ4 држ-не-дај... Само што не могу никако да превалим јавне поруке
> типа „Потребни сте КДЕу!“ и слично :)

Ма знаш... нисам ни ја за те пароле.
Уосталом чини ми се да ћемо више времена изгубити на увођење нових људи у
тематику него на само превођење. О обнављању и проширењу кадра смо требали да
мислимо раније. Сада ако се прикључи неко од већ „превођених“ прикључи ако не
гурамо па докле стигнемо...
Ја сам то више онако успут... јер се рок приближава а ја знам да ја немам
толико времена да цео дан или више дана радим преводе. Него више онако к`о
успут, пола сата, сат, два дневно. А и ово што мора да се пази и на стабилну
тројку па дебло па сад и четворка ме баш нервира.
Ја ћу да дам све од себе па „ако ме се сете на дан безбедности, сете, ако ме
се не сете, ником ништа. То је била моја дужност.“

поздрав