Traducerea GCompris

Horia PELLE horricane at gmail.com
Wed Sep 9 10:01:12 BST 2020

Bună,

Mă numesc Horia Pelle, și din 2015 m-am ocupat personal de traducerea
fișierelor .PO pentru proiectul GCompris.
Am colaborat inițial cu Ovidiu Florin BOGDAN în revizuirea, încărcarea și
actualizarea fișierelor traduse de mine.
Apoi, din motive de complexitate a proiectului, am colaborat direct cu
Johnny Jazeix (jjazeix), dezvoltator și menținător al GCompris.

Am remarcat o activitate intensă în ultimul timp pe kde-i18n-ro, cu multe
traduceri și actualizări, iar ieri, după ce mi-a încărcat ultima traducere
(devenită între timp ușor defazată), Johnny mi-a spus că a fost înlăturată
și ulterior actualizată. Tot el mi-a sugerat să iau legătura cu voi și să
mă prezint/explic, ceea ce fac chiar în aceste momente. 🙂

Salut deci pe toată lumea și vă întreb dacă este OK să fac în continuare la
fel, (adică să-i trimit traducerile GCompris lui Johnny Jazeix și să se
ocupe el de pașii următori (încărcat / actualizat / etc)?

Lucrez chiar în aceste zile la traducere și vreau s-o finalizez (am
terminat varianta din 24 iulie, acum trec la fișierul actualizat).

Cu simpatie,
Horia Pelle