GCompris

Ovidiu-Florin BOGDAN ovidiu.b13 at gmail.com
Thu Jan 21 11:49:17 UTC 2016

În ziua de Thursday 21 January 2016, la 09:29:48, ați scris:
> Salut Ovidiu.
> Am găsit adresa ta în "po-ul" de pe site. Te contactez în legătură cu  setul educațional GCompris.
> Am văzut că nu este tradus în românește și că (dacă am înțeles eu bine)  se poate traduce de către voluntari.
> Aș dori să încerc eu să fac traducerea.
> Ce părere ai?

Salutare,

Mă bucur că m-ai contactat.
Am adăugat în copie și lista de KDE România să îi țin la curent pe restul.

Uite informațiile promise la telefon:

Îndrumarul de traduceri este disponibil aici: https://ro.kde.org/Indrumar/[1]

Pe situl http://i18n.kde.org/[2] găsești statisticile cu situația actuală a traducerilor pentru fiecare ramură în parte: (KDE4 și KF5, la fiecare stabil și TRUNK)

Pentru GCompris statistica e aici: http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/ro/extragear-edu/[3]
Ce mi se pare ciudat e că au fost traduse, dar nu integrate.

Îl voi contacta pe Horia, cel ce a lucrat ultima dată la traducerile GCompris, pentru a afla starea lor.

Cu stimă,--
*Ovidiu-Florin BOGDAN*
GeekAliens.com[4]
Kubuntu Romania Representative[5]