Re: Traducere parțială kicker

Baadur Jobava jobaval10n at gmail.com
Sun Sep 20 08:42:37 UTC 2015

Tatiana: dacă ai o altă posibilitate de a atașa traducerea, te rog să o
faci (de ex. pastebin). Lumea a fost cam ocupată și nu a mai apucat să se
ocupe și de această chestiune. Este important de făcut recenzii rapid,
pentru a păstra contribuitorii.

Momentan se lucrează la un server de Pootle, care va simplifica mult
procesul de localizare. Până atunci, lucrăm cu patch-uri sau direct cu
fișiere.

------------
O altă metodă simplă e să faci un fork acestui depozit:
https://github.com/Jobava/kde-localization

Apoi te duci în fișierul pe care l-ai tradus:
kde-localization/kf5/apps/kde-workspace/plasma_applet_org.kde.plasma.kicker.po

Apoi clic pe butonul cu creion: https://i.imgur.com/l8N0ISL.png

Înlocuiești textul de acolo cu traducerea ta și te duci în josul paginii:
https://i.imgur.com/xM6EGXq.png

(Commit changes, commit directly to 'master' branch)

După care te duci înapoi la pagina forkului tău. O să-ți arate acolo ceva
de genul "this project is x commits ahead of jobava/master". Clic pe linkul
"pull request" și din interfața de Pull Request descrii pe scurt
modificările (sau nu pui nimic) și apeși pe butonul mare verde.
------------

Jobava

> Am uitat să menționez care e structura depozitului de pe github și modul
de lucru.

> Dacă vă uitați în fiecare director, acesta conține un subdirector 'doc'
și un 'app'. Acestea corespund fiecare câte unui depozit svn separat, așa
cum sunt specificate aici: http://i18n.kde.org/team-infos.php?teamcode=ro
(Checked out PO files).

> După ce rulați init.sh se vor popula fiecare sub-director (app și doc) cu
un director .svn, și cine are acces direct la SVN poate comite direct de
acolo.

> Modul de lucru ar fi: forkuiți depozitul de pe github, rulați init.sh,
faceți modificările și postați pe listă cu un link la forkul dumneavoastră
și diff-urile relevante. Cine are acces la svn va: clona depozitul, va rula
init.sh (ca să populeze subdirectoarele .svn), va încerca să importe
modificările, apoi dacă nu sunt conflicte, din fiecare subdirector va putea
realiza svn commit.

> Jobava

fost de la ultima dată când a fost rulat scriptul.

link la depozitul forkuit de voi, ca să pot copia modificările (sau puteți
face pull request).

lucreze două persoane la același lucru din greșeală.

https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-ro/2015-September/000737.html
>>> [2]
https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-ro/2015-September/000736.html