Test de traducere cu Transifex

Ovidiu-Florin Bogdan ovidiu.b13 at gmail.com
Fri Mar 21 15:37:29 UTC 2014

Salut,

Am mai propus și eu la un moment dat să se facă ceva de genul, la
upstream. Dar s-a refuzat fără un motiv prea bun. Eu am propus Pootle,
dar, din punctul meu de vedere ar fi bun și Tx.

Personal consider mult mai eficient și simplu de tradus în *o singură
aplicație* care *nu necesită instalare și configurare* decât în situația
actuală (motiv pentru care nici nu am făcut prea multe traduceri).

Am tradus pentru LibreOffice și Drupal și mi s-a părut incredibil de
simplu față de ce e la KDE.

Personal sprijin ideea și sunt dispus să pun la dispoziție și un server
pentru asta, dacă e nevoie.
--
*Ovidiu-Florin Bogdan*
GeekAliens.com <http://geekaliens.com>