Test de traducere cu Transifex

Ovidiu-Florin Bogdan ovidiu.b13 at gmail.com
Wed Apr 2 22:19:36 UTC 2014

În ziua de Mie 02 Apr 2014, la 23:16:42, Florin Catalin RUSSEN a scris:
> O legătură să ne putem uita și noi?
>
> Avantajul lui Tx față de Pootle este că nu necesită instalare pe
> serverul propriu, Transifex oferă gratuit găzduirea proiectului. Prin
> urmare întreținerea serverelor, salvarea proiectelor, gestionarea și
> actualizarea la noile versiuni sînt complet transparente deoarece sînt
> gestionate de echipa de la Transifex, adică Red Hat :)
>
> Deci, Pootle sau Transifex, știind că Tx oferă și el versiune server ce
> poate fi instalată autonom, iar în plus față de Pootle, Tx oferă un
> client local care joacă același rol cu un client clasic de git/svn
> [...]

Propun să urmăriți și voi lista de email a traducătorilor KDE:

Și să urmăriți discuția:
http://lists.kde.org/?t=139620749100001&r=1&w=2[2]

Lumea e cam vociferă (cei care au răspuns cel puțin) că urăsc tot ce
există mai puțin ce folosesc ei. Evident fără să ofere argumente sau să fi
încercat măcar varianta propusă.

Ovidiu-Florin Bogdan
GeekAliens.com[3]
Kubuntu România[4]