Test de traducere cu Transifex

cfrussen at yahoo.co.uk cfrussen at yahoo.co.uk
Fri Apr 4 12:34:33 UTC 2014

Lumea vociferează peste tot, cu cît cunosc mai puține, cu atît vociferează mai tare!

Eu am testat toate variantele de unele disponibile, offline și online. Dintre toate singura completă mi-se pare Transifex din 2 motive mari:

1. Oferă toate funcțiile unui editor specializat (memorie de traducere + glosar), permite gestionarea jaloanelor de livrare, permite integrarea de ghiduri și îndrumare, are cameră de discuții integrată, iar găzduirea este oferită (nu este  nevoie să-ți instalezi un server dedicat)

2. Clientul Tx se substituie uneltelor gen git/svn permițînd celor care lucrează deja în acest fel, traducînd local cu editoare specializate, să nu-și zguduie prea tare obiceiurile.

Tx dispune și de funcționalități comerciale extinse pe care cred că le putem obține ca sponsorizare în virtutea notorietății proiectului.

Sent from Yahoo Mail on Android