Test de traducere cu Transifex

Florin Catalin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Wed Apr 2 21:16:42 UTC 2014

O legătură să ne putem uita și noi?

Avantajul lui Tx față de Pootle este că nu necesită instalare pe
serverul propriu, Transifex oferă gratuit găzduirea proiectului. Prin
urmare întreținerea serverelor, salvarea proiectelor, gestionarea și
actualizarea la noile versiuni sînt complet transparente deoarece sînt
gestionate de echipa de la Transifex, adică Red Hat :)

Deci, Pootle sau Transifex, știind că Tx oferă și el versiune server ce
poate fi instalată autonom, iar în plus față de Pootle, Tx oferă un
client local care joacă același rol cu un client clasic de git/svn
lăsîndu-ți posibilitatea de a pute traduce offline cu editorul preferat,
însă beneficiind și partajînd memoria de traducere, glosarul și
celelalte elemente puse la dispoziție de instanța Transifex.

Eu unul, care am lucrat cu amîndouă, diferența între Pootle și Tx este
mai mare decît între Poedit și Lokalize, de exemplu. Pentru mine este
categoric Tx!

Dacă tot ai intrări acolo, propune și tu Tx și trimite-le adresele URL:

Organizație: https://www.transifex.com/organization/kde4/dashboard
KDE4/Applications: https://www.transifex.com/projects/p/kde-applications/
KDE4/Documentation: https://www.transifex.com/projects/p/kde-documentation/

Eu nu am timp, dar te susțin 100% în demersul de a propune Transifex.
Apoi lumea trebuie să aibă termeni de comparație și facem și un sit
comparativ. Se trece la vot și gata! May the besTx tool wins ;)

Pe 02.04.2014 18:05, Ovidiu-Florin Bogdan a scris:

--
Florin Cătălin RUSSEN