Site și traduceri

Arthur Țițeică arthur at psw.ro
Sun Sep 8 12:12:31 UTC 2013

Și eu am încercat să contactez acum ceva timp echipa prin intermediul acestui
grup și n-am primit vreun răspuns.

Aș contribui la KDE core & apps dar încă mi-e neclar unde trimit modificările,
în ce format (diff, po?) și de unde știu că nu lucrează deja cineva la
respectiva porțiune.

În ziua de Vin 06 Sep 2013, la 22:32:28, Cristian Oneț a scris:

--
Arthur Țițeică