widget

Cristian Târşoagă cristian.tarsoaga at gmail.com
Thu Mar 17 15:32:04 CET 2011

exemple de controale grafice:
checkmark, textbox, label, buton, combobox, listbox, treebox etc
sunt termeni folositi de programatori pentru elementele din care sunt
alcatuite toate interfetele grafice aplicatiilor
in informatica asta e un sens complet diferit de celalalt 'widget'

...pentru ca o aplicatie, mini sau nu, inseamna cu totul altceva decat un
control grafic
chiar si mini aplicatie mi se pare aiurea, 'mini aplicatii' sunt milioane,
multe fara interfata grafica
in timp ce widget se refera strict la o parte vizibila/grafica a unei
aplicatii, la ceva desenat pe care il identifici pe ecran

da, e un pic de ironie fata de francezi, dar nu e important

eu unul nu mai am nimic de adaugat