widget

Cristian Târşoagă cristian.tarsoaga at gmail.com
Thu Mar 17 14:44:16 CET 2011

widget inseamna (cel putin) 2 lucruri complet diferite

a. un widget poate fi un element grafic elementar, fundamental, de baza,
precum un checkmark -> adica un 'control' grafic

b. un alt widget poate fi intr-adevar o 'mini-aplicatie', atunci cand vorbim
de un plasma-widget in kde sau de un yahoo-widget sau windows 7
widget/gadget din acelea care se plaseaza pe desktop

iar despre francezi numai de bine

souris = soarece = mouse
ordinateur = calculator = computer

asa ca 'vignette active'... nu cred ca e o surpriza, insa cu siguranta se
refera la semantica b) de mai sus si nu la a)