timestamp / backup / cache

Florin Boariu boariu at gmx.net
Tue Mar 8 16:56:26 CET 2011

> Propui cumva "caș"? Întreb deoarece n-am înțeles semnificația lui
> SH.

Da, asta am vrut sa scriu.

Dar din mailerul meu (squirrelmail) nu pot scrie toate diacriticele. (De
fapt eu pot, dar apar ca si coduri HTML, asa:
șȘțȚăĂâ :-)

Dar nu doresc sa propun "caSH", pt. ca suna... a lapte de vaca :-) Propun
"memorie cașă". Deci nu propun un substantiv, ci un adjectiv.

Salutari,
Florin.