Re: distribuție fără svn

Cristian Oneț onet.cristian at gmail.com
Thu Jun 16 20:06:46 CEST 2011

2011/6/9 Cristian Oneț <onet.cristian at gmail.com>:

> Da, mă ofer eu, dar va dura vreo 2 zile pînă îmi fac timp pentru asta.
> De aici [1] pare că lipsesc doar 4 traduceri din konsole.po așa că va
> merge repede :).

După o mare întîrziere am ajuns să mă uit peste traducere. Scuze, am
presupus că doar cele 4 șiruri netraduse s-au adăugat :). Am văzut că
ai facut foarte multe schimbări la traducerea existentă, unele cu care
sunt de acord (derulare în loc de defilare) cu altele nu (folosirea
lui â, scurtarea unor mesaje prin tăierea dumneavoastră, etc.). Am
făcut commit [1] cu partea care mi se părea bună deoarece nu puteam să
schimb traducerea existentă cu o variantă care nu mi se părea la fel
de potrivită (ca integrare cu restul traducerii).

Numai bine,
Cristian Oneț

[1] http://websvn.kde.org/?revision=1237022&view=revision