Re: distribuție fără svn

Cristian Oneț onet.cristian at gmail.com
Thu Jun 9 08:41:40 CEST 2011

2011/6/8 Grigore Moldovan <grigoremoldovan at netscape.net>:
> Salutări,
>
> Victor: mulțumesc pentru răspuns.
>
> kde-i18n-ro: Aș vrea să mai am verificată încă o traducere înainte de a cere
> un cont svn personal. Am încărcat konsole.po pe
>
>  http://external.materials.ox.ac.uk/grigore/kde/konsole.po
>
> Se oferă cineva să verifice traducerea?

Da, mă ofer eu, dar va dura vreo 2 zile pînă îmi fac timp pentru asta.
De aici [1] pare că lipsesc doar 4 traduceri din konsole.po așa că va
merge repede :).

> Am trecut cu succes prin 'make' și 'make install' pe sistemul meu (kde 4.4.5),
> dar nu toate traducerile îmi apar în konsole, spre exemplu Configurări >
> Manage Profiles... Am nevoie de KDE proaspăt din trunk ca să verific că totul
> funcționează corect?

PO-urile din trunk funcționează bine doar cu KDE din trunk deoarece
acesta este sursa din care au fost generate.

Numai bine,
Cristi

[1] http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/ro/kdebase/