distribuție fără svn

Grigore Moldovan grigoremoldovan at netscape.net
Tue Jun 7 23:02:20 CEST 2011

Salutări,

Victor: mulțumesc pentru răspuns.

kde-i18n-ro: Aș vrea să mai am verificată încă o traducere înainte de a cere
un cont svn personal. Am încărcat konsole.po pe

 http://external.materials.ox.ac.uk/grigore/kde/konsole.po

Se oferă cineva să verifice traducerea?

Am trecut cu succes prin 'make' și 'make install' pe sistemul meu (kde 4.4.5),
dar nu toate traducerile îmi apar în konsole, spre exemplu Configurări >
Manage Profiles... Am nevoie de KDE proaspăt din trunk ca să verific că totul
funcționează corect?

Grig