Nou membru pe lista de discuții kde-i18n-ro

Catalin Florin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Fri Feb 4 11:32:48 CET 2011

Salutare tuturor,

Am reușit, în sfîrșit, să mă abonez la lista de discuții kde-i18n-ro :)
Mă alătur vouă ca traducător în echipa actuală de traducători pentru KDE.

Cîte ceva despre mine: nu mare lucru, sînt pasionat de Linux de ani de zile,
contribui ca și traducător, iar pentru mine Linux are doar de un singur mediu
grafic
: KDE! Ca traducător am preluat în 2008 coordonarea localizării distribuției
Mandriva. De la finele anului trecut am preluat și coordonarea localizării
proiectului Mageia, derivat (fork) din Mandriva. Apoi mai contribui la
traducerea altor diverse aplicații mici și mijlocii :).

Mandriva întîmpină anul 2011 cu o schimbare totală de optică: va fi în
exclusivitate KDE!

Au o singură ambiție: să redevină cea mai populară distribuție, loc care i-a
fost luat de Ubuntu.

Ca traducători vom contribui din plin la realizarea acestei ambiții.

În schimb, Mageia  pleacă de la ZERO și vor continua cu fosta viziune Mandriva,
încercînd să îndrepte erorile trecutului.

Am trecut în semnătură cîteva adrese URL pentru cei care vor să afle mai multe
despre Mandriva și Mageia.

Cu stimă,
Florin Cătălin RUSSEN
http://blog.mandriva.com/ro/