Propuneri de traduceri pentru Google CodeIn

Cristian Oneţ onet.cristian at gmail.com
Thu Nov 25 21:24:43 CET 2010

2010/11/25 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> Salut!
>
> Am primit și KmPlot.
> După cum ziceam mai devreme, în seara ar cam trebui să le dau răspunsuri.
>
> Ținând cont că am trecut prin ele și sunt în regulă în proporție
> destul de mare din punct de vedere al conținutului, am să le dau ok-ul
> și le voi încărca.
> Apreciez orice observații și le voi modifica personal dacă e cazul.

Salut,

Legat de commit-ul pe kmplot.po am următoarele observații:
- în antetul fișierului po câmpul Last-Translator e gol
- în antetul fișierului po câmpul Language-Team nu e corect
- aceste câmpuri se setează în Lokalize înaintea începerii traducerii.
- '"Doriţi sa continuaţ?"' lipsește i
- spații lipsă după semne de punctuație de ex:"..ele \"%1\".Sunteţi .."

În rest pare OK.

Cristian