Propuneri de traduceri pentru Google CodeIn

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Thu Nov 25 21:03:21 CET 2010

Salut!

Am primit și KmPlot.
După cum ziceam mai devreme, în seara ar cam trebui să le dau răspunsuri.

Ținând cont că am trecut prin ele și sunt în regulă în proporție
destul de mare din punct de vedere al conținutului, am să le dau ok-ul
și le voi încărca.
Apreciez orice observații și le voi modifica personal dacă e cazul.

Numai bine,
Victor Cărbune