Scurta introducere si tutorial KDE/SVN

Veaceslav Grecea veaceslav.grecea at gmail.com
Fri Feb 22 11:42:42 CET 2008

On Friday 22 February 2008, Maxim wrote:

> Măi, la mine, wiki-ul funcţionează de minune, nu alta! Mai este altcineva
> in afară de Laurenţiu Buzdugan care are probleme cu editarea/încărcarea
> paginii?
Eu cred, ca varianta curenta a lui Maxim nu e prea reusita. Si ne va face
probleme in viitor, daca ne vom agata de ea.

> În altă ordine de idei: când poate fi preluat un site ceva mai "normal",
> precum ro.kde.org?
Noua ne trebuie un wiki cu acces la SVN integrat. Cred ca e de ajuns.
Cred, ca varianta propusa de mine e rationala.

> Perfect de acord cu propunerea asta şi aş merge chiar cu un pas mai
> departe: ar fi interesant ca cineva să verifice conţinutul traducerilor a
> doua oară, un fel de corector, daca vreţi. Ca durată, activitatea asta nu
> ar trebui să necesite mult mai puţin timp decât traducerea în sine, dar ar
> asigura un nivel mult mai înalt de calitate.
Calitatea se asigura nu de tehnicieni (noi, in majoritatea noastra), ci de
profesionisti. Daca cineva (cu experienta profesionala) ar putea merge cu
ochii pe urmele noastre, ar fi foarte bine.

--
wbr, slavutich