Scurta introducere si tutorial KDE/SVN

Maxim hazica at googlemail.com
Fri Feb 22 11:35:36 CET 2008

On Friday 22 February 2008 04:47:42 Laurentiu Buzdugan wrote:
> Putem folosi si wiki-ul deschis de Maxim,
> dar dupa ce-l repara, pentru ca in prezent Firefox zice (cand incerc
> sa editez pagina) ca redirectarea e infinita si se opreste...

Măi, la mine, wiki-ul funcţionează de minune, nu alta! Mai este altcineva in
afară de Laurenţiu Buzdugan care are probleme cu editarea/încărcarea paginii?

În altă ordine de idei: când poate fi preluat un site ceva mai "normal",
precum ro.kde.org?

On Friday 22 February 2008 07:59:07 Veaceslav Grecea wrote:
> Eu cred, ca in asa caz ar fi bine de setat un server SVN dedicat pentru
> echipa. Dreptul de commit sa aiba Laurentiu si, poate, inca cativa membri cu
> experienta. Pentru acest lucru perfect se portiveste trac.edgewall.org.
> Daca idea nu va atarna, detaliile tehnice v-or urma.
> Asa va fi si mai usor de indreptat greselile noastre (vor fi - 100%).

Perfect de acord cu propunerea asta şi aş merge chiar cu un pas mai departe:
ar fi interesant ca cineva să verifice conţinutul traducerilor a doua oară,
un fel de corector, daca vreţi. Ca durată, activitatea asta nu ar trebui să
necesite mult mai puţin timp decât traducerea în sine, dar ar asigura un
nivel mult mai înalt de calitate.