Scurta introducere si tutorial KDE/SVN

Veaceslav Grecea veaceslav.grecea at gmail.com
Fri Feb 22 07:59:07 CET 2008

On Пятница 22 февраля 2008, Laurentiu Buzdugan wrote:
> Salut,
>
> Pentru cei ce nu ma cunosc, ma numesc Laurentiu Buzdugan si la
> cererea lui Claudiu Costin am preluat job-ul lui de coordonator
> al echipei de traducatori romani de la KDE in urma cu ceva mai bine
> de un an.  Din pacate, de atunci si pana acum m-am cam coordonat
> singur pentru ca nimeni altcineva nu a fost activ...
>
> Ma bucur de entuziasmul pe care il aratati cei mai multi dintre voi
> si sper sa nu vi-l pierdeti dupa cateva traduceri :-)
>
> Pentru inceput va voi spriini pe toti sa primiti cont SVN, dar din cate
> [...]
Eu cred, ca in asa caz ar fi bine de setat un server SVN dedicat pentru
echipa. Dreptul de commit sa aiba Laurentiu si, poate, inca cativa membri cu
experienta. Pentru acest lucru perfect se portiveste trac.edgewall.org.
Daca idea nu va atarna, detaliile tehnice v-or urma.
Asa va fi si mai usor de indreptat greselile noastre (vor fi - 100%).

--
wbr, slavutich