Crearea de conturi KDE SVN

Radu Mos radu at dn.ro
Thu Feb 21 19:25:13 CET 2008

ah... ok.
nu e urgenta, dar nah... vad ca toti trag matza de coada... si probabil cu
motive intemeiate. habar n-am cum se traduce pt kde. nu am mai tradus
programe, insa zic eu ca sunt bun traducator, iar daca am la indemana unelte
utile am randament. daca crezi ca tutorialul ala e actual(si nu invat chestii
care nu se mai folosesc), am sa-l citesc. daca in schimb ai un shortcut care
sa ma introduca in material mai repede, as aprecia. eu voi incepe sa citesc
si tutorialul, iar daca intre timp apar ceva informatii noi, cu atat mai
bine.