[kde-i18n-ro] Glosar traduceri

Vatra BogDan taipan at rdslink.ro
Tue May 3 20:23:19 CEST 2005

Pe 03 May 2005, la 12:14, Dan Damian <dand at codemonkey.ro> a scris:

>ÃŽn data de Lu, 02-05-2005 la 23:02 +0300, Claudiu Costin a scris:
>
>Nu m-am gandit ca cei care traduc interfete grafice ar folosi browsere
>in consola.

Si de ce nu? In orice caz Konqueror din cate stiu nu este de consola, si, eu, unul nu as renunta nici in ruptul capului la acest browser pentru ca nu se intelege cu un site sau doua. Eu sunt de acord cu Claudiu Costin, trebuie sa mearga pe orice browser. Acum trebuie sa te gandesti ca daca cineva face traduceri la KDE nu e nebun la cap sa navigheze cu altceva in afar de Konqueror! (Daca intereseaza pe cineva pe Safari(1.x, 2) merge bine.)

>Aplicatia ar trebui sa mearga pe toate browserele grafice
>"open source".

Ce inseamna "open source"? (Mai bine zis acele ghilimele?)

>In ultima instanta, accept termenii si prin mail -- ii voi introduce eu
>pe site.

Cred ca ne cam prostiram acum ...

>-dan

Numa bine,