[kde-i18n-ro] Pagini de manual noi de la Laurentiu

Ionel Mugurel Ciobica tgakic at chem.tue.nl
Wed Jul 20 16:02:09 CEST 2005

On 20-07-2005, at 15h 58'12", Claudiu Costin wrote about "[kde-i18n-ro] Pagini de manual noi de la Laurentiu"
>           Dragi prieteni,
>
>  (1) Daca cineva ma poate ajuta (fara sa citesc tone de
> documentatie) cu diacriticele la generarea de cod PostScript
> din paginile man... as fi tare indatorat.

Ma ofer sa te ajut. Spune-mi doar in ce consta "generarea de cod
PostScript din paginile man". Adica efectiv ce pasi faci. Adica treci
prin latex, folosesti a2ps, etc. Eventual un exemplu de fisier man pe
care ai incercat sa-l faci ps si nu te-ai descurcat.

Nu va trebui sa citesti nimic. Iti voi da direct formula :-)

Mugurel