[kde-i18n-ro] Pagini de manual noi de la Laurentiu

Claudiu Costin claudiuc2005 at gmail.com
Wed Jul 20 14:58:12 CEST 2005

          Dragi prieteni,

  Am reusit sa pun pe www.ro.kde.org paginile
de manual Linux traduse de Laurentiu Buzdugan [1].
Modificarile pe care le-am facut:
  * am eliminat diacriticele (1)
  * am sters fisierele vdir.1 si dir.1 deoarece la
generarea PostScript si PDF apareau erori (2) deoarece
groff nu gasea paginile referite de comanda ROFF ".so <filename>"

  Sper sa am timp sa lucrez sa "portez" celelalte pagini din
subsectiunile "Debian 3.0" si "RedHat 6.0" si sa le integrez
intr-un singur pachet.

 (1) Daca cineva ma poate ajuta (fara sa citesc tone de
documentatie) cu diacriticele la generarea de cod PostScript
din paginile man... as fi tare indatorat.
(2) Probabil trebuie sa mai dau niste optiuni suplimentare
in linia de comanda cu groff sau sa setez niste variabile
de mediu

URL-uri utile:
[1] Paginile de manual in diferite formate
  http://www.ro.kde.org/linuxman/index.html
[2] Starea traducerii paginilor de manual
  http://www.ro.kde.org/i18n/linuxman.html

--
o zi frumoasa,
Claudiu Costin