[kde-i18n-ro] Pagini de manual noi de la Laurentiu

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Wed Jul 20 23:07:32 CEST 2005

            Draga Mugurel,

On Miercuri 20 Iulie 2005 17:02, Ionel Mugurel Ciobica wrote:
> On 20-07-2005, at 15h 58'12", Claudiu Costin wrote about "[kde-i18n-ro] Pagini de manual noi de la Laurentiu"

> Ma ofer sa te ajut. Spune-mi doar in ce consta "generarea de cod
> PostScript din paginile man". Adica efectiv ce pasi faci. Adica treci
> prin latex, folosesti a2ps, etc. Eventual un exemplu de fisier man pe
> care ai incercat sa-l faci ps si nu te-ai descurcat.

  Nu fac nimic special.
  Pur si simplu:
  groff -T ps -fH -mandoc $fisier_in  > $fisier_out

> Nu va trebui sa citesti nimic. Iti voi da direct formula :-)
>
> Mugurel

   Vreau acum sa fac o chestie un pic revolutionara: sa trec paginile
de manual in format DocBook <refentry> a.i. sa pot genera diferite formate
mult mai frumos. Scopul final este de a combina toate aceste pagini de
manual int-un <book> a.i. sa poata fi tiparite ca o carte. De exemplu
pe IBM AIX (si din cite stiu si pe Solaris) man-urile sint DocBook-uri. Ies
niste documentatii HTML si PDF frumoase.
  Exemplu pentru comanda 'ls':
[HTML]
http://www16.boulder.ibm.com/pseries/en_US/cmds/aixcmds3/ls.htm
[PDF]