[kde-i18n-ro] Traduceri pagini man pentru Linux

Laurentiu Buzdugan lbkde at rolix.org
Sat Jul 16 23:33:06 CEST 2005

Claudiu,

De ceva vreme am tradus si eu pagini de manual (GNU/)Linux si le-am postat
pe paginile mele de web (http://www.rolix.org/cgi-bin/arata.pl?pag=man) si
le-am trimis lui Andries Brouver, care era maintainer-ul paginilor man Linux,
care a creat un link la http://www.win.tue.nl/~aeb/linux/man/index.html.

De cand a devenit Michael Kerrisk maintainer-ul, n-am mai actualizat nici
o pagina, desi am cateva traduceri facute pe hartie.

Daca vrei, poti descarca paginile traduse de mine si le poti include la tine
pe pagina. Licentele sub care distribui eu traducerile sunt impuse de licentele
sub care sunt distribuite versiunile originale.

Numai bine,
Laurentiu Buzdugan