Re: [Translation-team-ro] Re: [kde-i18n-ro] IMPORTANT: Numărul de forme de plural în română este 2 nu 1!!!

Claudiu Costin claudiuc2005 at gmail.com
Mon Aug 15 08:32:39 CEST 2005

   Salut,

Nu esti primul care observa o problema. Iata
ce scria Misu Moldovan ieri pe lista gnomero:

" Tocmai m-am apucat să înlocuiesc prin traducerea Gaim și am observat că
 e chiar mai complicat de fapt:

 100 de ouă
 101 ouă
 102 ouă
 119 ouă
 120 de ouă

 etc.

 Deci orice plural ce se terminã în 01-19 nu are particula „de"... Care
 e incantația magică "Plural-Forms" în cazul ăsta?
"

--
o zi frumoasa,
Claudiu Costin