[Kde-i18n-pt_br] submeter traduções do kde para inclusão no qt?

Felipe G. Nievinski fgnievinski em gmail.com
Terça Janeiro 28 01:55:38 UTC 2014

Aqui há instruções específicas:
<http://qt-project.org/wiki/Qt-Localization>
incluindo essa parte:

*"You should probably check whether KDE already has a translation of Qt to
your language and whether they would be willing (and legally able) to
contribute it to Qt upstream."*

Grato,
-Felipe.

2014-01-27 Felipe G. Nievinski <fgnievinski em gmail.com>