Vertaling Latte-Dock of toch maar Latte .....

max at dnzm.nl max at dnzm.nl
Thu Aug 19 19:51:36 BST 2021

Mooie klus, heren! Ik blijf iedere keer maar met een scheef oog naar Latte kijken,
en uiteindelijk blijf ik toch bij de standaard balken van KDE. Misschien moet ik
toch eens wat meer uit die schulp kruipen... ;)

Nog even een kleine aanvulling op de opmerking van Freek:

> Het is open source dus je kunt altijd, in dit geval op
> https://github.com/KDE/latte-dock,
> in overleg met de ontwikkelaars, wijzigingen voorstellen.

Volgens mij (en volgens de readme op GitHub) vindt de ontwikkeling tegenwoordig
plaats op https://invent.kde.org/plasma/latte-dock - dus dat is waar je de fork
zou moeten uitvoeren, lijkt mij.

Vriendelijke groet,

Max Roeleveld