Vertaling Latte-Dock of toch maar Latte .....

pieter pieterkristensen at gmail.com
Thu Aug 19 19:30:28 BST 2021

Ik heb ook het idee dat applets, plasmoids en widgets dezelfde dingen zijn... Ik baseer mijn mening maar op één argument en dat is het volgende:

wanneer ik rechtsklik op het buroblad van Plasma staat in het context-menu (o.a.) "widgets toevoegen". Wanneer je deze optie kiest opent de "widget browser" (ik meen dat hij zo heet) aan de linker kant van het scherm. Daar haal je de widget uit.

Ik zou zo geen voorbeeld kunnen geven van zo'n element dat ik kan toevoegen aan één of ander paneel of mijn buroblad dat ik NIET uit de "widget browser" haal. Dus dat geeft mij het idee dat het allemaal widgets zijn.

Ik vind het totaal niet erg wanneer mensen er plasmoids of applets tegen zeggen maar ik ben er eigenlijk niet van overtuigd dat de begrippen een verschillende betekenis hebben...