GCompris translation issue

Jaap Woldringh jjhwoldringh at ziggo.nl
Mon Mar 29 15:46:09 BST 2021

Op 29-03-2021 om 14:45 schreef Wikash Sewlal:
> Hallo allemaal,
>
> Zou iemand mij kunnen helpen in het opstarten met het vertalen. Op dit
> moment heb ik aardig wat tijd om te kunnen helpen als vrijwilliger in
> het vertaalproces. Ik weet echter niet, waar ik moet beginnen.

Hallo Wikash,

Welkom!

Het beste is dat je even wacht totdat je antwoord krijgt van de
coördinator van het vertaalteam, Freek de Kruijf. Die zal je wel verder
vertellen wat je moet doen.

We zijn heel blij met iedereen die hulp aanbiedt bij het vertalen.

Het is ook handig als je aan Freek, of op deze lijst, iets vertelt over
je vakgebied, en andere, omdat kennis naast dat van Nederlands, en
Engels uiteraard, welkom is, en ook over wat je verwachtingen zijn. Lees
vooral ook: wensen.

Het is overigens allemaal niet zo ingewikkeld, maar dat zal Freek je wel
vertellen.

Je suggestie: "Verder zou ik ``team website'' wijzigen naar
``teamwebsite'' " is prima!

Groeten van Jaap Woldringh